Wednesday, May 2, 2018

L'amic president ebook - Carles Porta .pdf


Descargar PDF Leer en línea



«Té collons, Puigdemont: president de Catalunya! ¿Ets tu? Estic assegut al sofà, mirant la tele, amb una copa de vi i una barreja estranya d’emocions. Estic content, però espantat i, sobretot, perplex. ¿Ets el mateix Puigdemont que conec des dels anys vuitanta? Sí, ets tu, et veig igual, però tot el que t’envolta et fa molt diferent.

És diumenge, 10 de gener. Com tanta gent que no ho havia fet mai fins avui, m’estic empassant la sessió d’investidura que s’emet per televisió. Et veig, et sento, i veig i sento el meu amic, el Pugi. Tu em dius Xarli i jo a tu Pugi, més fàcil que Puigdi, com et diuen alguns a.
L'amic president novela
libro L'amic president gratis
libro gratis L'amic president
libro L'amic president gratis

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.